God morron!!

Vaknade av ännu en strålande dag, solen skiner o de börjar bli varmt ute :)
Men tyvärr så har ja så ont i ryggen idag så ja knappt kan röra mig, tog värktabletter för en stund sen, så ja hoppas de blir bättre så ja kan komma igång... känner att ja har energi att börja me lite allt möjligt.. de är väl för vädret..

Tänk om man bara kunde hoppa upp ur sängen o sen var allt perfekt man var hur rörlig som helst, i stället för att de ska ta sån tid som de gör för mig på morron att komma igång.
På måndag ska jag väga mig igen... tror inte att de gått så bra den här veckan, de känns som de.. de är inte kul när man väger sig och man gått upp, man blir så deppig och arg på sig själv.

Nu ska ja koka lite te, sen käka frukost de blir havregrynsgröt.
Sen ska ja ta mig ut.
Ha de så fint :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej !

Hur går det för dig med maten?Tycker du att det funkar med de tipsen jag hade?Har du mer frågor kan du bara höra av dig.Har du förresten provat att äta quorn produkter ?Du kan tex woka quornbitar ihop med grönsaker och till det fullkornsris.Jag tror att din värk skulle bli lite bättre av att äta vegetariskt.Plus att det är ett nyttigt alternativ.

Det finns ju även quornfärs mm.

Lycka till nu.

Må så gott.

Kram Helena

2009-04-04 @ 13:51:12
Postat av: Elena

Sv idag ska jag bara sitta hemma och lata mig hela dagen :D Tack, du också :D

2009-04-05 @ 13:28:20
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Liene

tack så jätte mycket:D

hoppas att det blir bättre med din rygg.

2009-04-06 @ 07:00:49
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0