God morron...

Eller vad man säger den här tiden...

Jag är rätt pigg idag :)
Har precis käkat frukost de blev en smoothies idag oxå men tog en macka till, för ja ska strax åka iväg så ja vet inte om ja hinner äta nå mellanmål innan lunchen.

Jag försöker äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, så ja äter jämna tider... de gjorde jag inte förut så bra inte, de var lätt att hoppa över då, men ja har så svårt att äta frukost igentligen men försöker och nu har de gått bra men vissa dagar så har ja ingen lust, men ja vet att ja förlorar på de själv, för de är viktigt att äta den.

Idag ska ja åka till en annan stad än den ja bor i själv, ska ut på lite shopping men de blir inga klädder kan ja säga, för det är himla svårt att hitta i min storlek :(
När jag är me kompisar ute i affärer o dom ska in på butiker me klädder, de är jobbigt för man vet att de finns inte nå i ens egen storlek men så ska man gå runt och titta ändå, de händer ibland att ja står kvar utanför butiken..

jag har som mål att gå ner 8 kilo till sommaren, ja hoppas jag klarar de, måste ha små mål annars går de inte heller, visst ja vill gå ner 100 kilo på en gång men ja vet att de går inte...

Ni som är nya läsare, läs mitt första inlägg så vet ni vad ja skriver om.

Nä nu måste jag göra mig i ordning och åka iväg, men vi hörs när ja kommer hem,

Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2009-04-01 @ 09:39:34
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag i solskenet:)

2009-04-01 @ 11:43:22
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Tess

tack för tipset kikar in här och läser mej lite om...

men hittar inte hur gammal du e??

2009-04-01 @ 23:28:53
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0