Lördag kväll...

ja de är helg igen o ja sitter ensam i soffan o kollar på tv...
Har så tråkigt... pratade me en vänn på dan, han sa han skulle höra av sig senare, men han hörde aldrig av sig :(
men ja är van...
De har regnat nästan hela veckan... faktist så tycker ja de är skönt :)
då är de inte så varmt så ja slipper svettas så mycket... sommaren är hemsk på de sättet... sommaren går ja oxå upp en del i vikt, ja samlar på mig mycket vatten i kroppen..

Ja vill vara normal, vara smal... ja har ALDRIG vart de vet inte hur de känns.... Hur känns de??? tänk att kunna få sätta på sig kläder i normal storlek... och inte stl 60/62 de är svårt att hitta kläder oxå o hittar man nån fin tröja som man kommer i...då brukar den vara så kort... sluta på halva magen... Hur TÄNKER dom som gör stora kläder??? ska man gö kläder på bredden så gör dom även på längden oxå...

Ni som är inne på min blogg för första gången läs mitt första inlägg Om mitt liv

Ha de så bra, så hörs vi snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. absolut de fixar jag :) den kmr upp imorgon kväll!

2009-06-13 @ 23:25:21
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0