Irriterad...

Ja blir så jäkla irriterad på vissa personer... De är så att en vänn ja hade för många år sen fyller jämt nu, men vi har inte umgåts på flera år, typ bara hejat på varandra när vi sets... men nån annan kontakt har vi inte, för hon o några till  o jag var ett "gäng" som hade kul ihop träffades jämt, men numer är ja aldrig inräknad när dom gör saker, blir aldrig tillfrågad om ja vill va me osv....
Iallafall hon fyller jämt nu... Jag fick ett Email av en annan kompis till henne om ja vill va me o lägga pengar till henne, sen skulle dom gå ut o äta.. några hundra var var de..
Ja blev väldigt IRRITERAD faktist, för nu DUGER ja, när de handlar om att lägga pengar på hennes present. Men när ja fyller då är de ingen som bryr sig, dessutom så skulle dom ut o äta på MIN födelsedag... Ja skrev tillbaka att ja själv fyller år då.
Fick tillbaka som svar:
-Oki, ha de så bra då!
Som att hon blev sur att ja skrev så, men vad då!!? Hur kul är de att bli behandlad så jämt, när de handlar om mig, då bryr man sig inte.. Så är de ofta, många höra av sig när dom ska samla ihop pengar till andra som fyller.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sjukt dålig stil! Hatar sånna som håller på så.



sv; Tack så mycket! :D

2009-06-25 @ 18:32:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Gud så taskiga...

2009-06-25 @ 19:11:30
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0