Lördag...

Vaknade för ett tag sen.. men känner mig fortfarande trött, har inte riktigt kommit igång än, så är de varje morron ja kan inte bara hoppa upp ur sängen o sen dra iväg dit ja ska eller så,
Jag måsta ta de lugnt o komma igång, är är stel o har ont i kroppen.

nu har ja precis ätit frukost den bestod av:

1 portion Havregryns gröt
2 dl lätt mjölk
1 msk sylt

1 kopp the

Dom flesta dagar äter ja den frukosten, tar en frukt me för de mesta men inte idag.

På måndag ska ja iväg och väga mig igen, väger mig en gång i veckan, ja hoppas de gått bra den här veckan, men de visar sig på måndag.

Ute snöar det, ja måste ut o skotta lite sen får ja se hur väglaget är om ja kan gå nu idag, jag hoppas de.
men vi hörs senare.

har ni nå frågor eller så, så får ni fråga.

hej så länge.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0