Måndag!!

vaknade i natt flera gånger kunde inte sova, mina armar o axlar värkte, armarna domnade bort helt, de är så hemska att inte kunna röra händerna när de blir så...

Nu är ja snart klar att åka iväg och träffa dom andra som oxå är överviktiga, vi träffas i en grupp en gång i veckan o pratar, väger oss m.m
Jag hoppas hoppas ja gått ner den här veckan... berättar senare om de när ja kommer hem igen

Du som inte har vart inne här nån gång, LÄS mitt första inlägg om Mitt liv... då förstår ni mer om vad jag skriver :)

En fråga bara till er:
Har ni någon vänn eller bekant eller någon ni känner som är extrem överviktig?

Hinner inte skriva så mycket mer, men vi hörs när ja kommer hem idag.
Ha en fin dag alla!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0