Söndag...

Ja då var de söndag...
Kom ni ihåg att ställa om klockan?

Va lite trött i morse så ja vaknade lite sent...var ner o handlade lite med min granne då, jag hade ju slut på mjölk som ja skulle ha i te...

Sen har dagen bara gått så fort, har fixat mat, varit ut på en promenad på en timme, de var riktigt skönt :)
Bara för att ja är så överviktig så ska ni inte tro att ja inte rör på mig, ja håller på mycket me allt möjligt inte nån sport då men när ja var yngre så spelade ja fotboll i många år, även handboll o baskett har ja spelat så ja har hållit igång trots min övervikt som ja haft i hela mitt liv..
Nu tränar ja på gym en två gånger i veckan och sen är ja ute på promenader, ja kämpar verkligen me min vikt, men de är jobbigt och svårt ska ni veta. Speciellt dom dagar man känner sig lite deppig o så, då blir de lätt man tar nå att stoppa i munnen, men ja försöker att inte göra de, men de är lättare sagt än gjort.... som de heter...

Nä nu ska ja ta o fixa me lite papper som ja ska ha med mig i morron när ja ska iväg o väga mig, jag hoppas verkligen ja har gått ner något...

Skriver kanske senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: malin

hej söta du! fin blogg (:

tyck gärna till på min blogg,

(de senaste inlägget) på om de

är för ungt att blogga vid fjorton

årsålder... ha en bra dag=)

2009-03-30 @ 01:36:53
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0