Jag vet att

Jag är dålig på att skriva här ute nu, men de har sina anledningar.. men ja hoppas ja snart kommer igång igen o skriva, men de är så att ja orkar helt enkel inte.. de har hänt så mycket dom sista veckorna som varit o är jättejobbigt i mitt liv, så ja kan bara inte skriva... fast igentligen så kanske de skulle va bra ändå....
Just nu känns allt så jävla jobbigt... ja kommer ingenstans...ja känner mig så ensam, att sitta kväll ut o kväll in helt ensam... man hör alla ska gö de eller de... men ingen frågar MIG dom bara berättar vad dom ska gö men ingen frågar om ja vill va me...
Ja är så trött så TRÖTT på allt...
Att va så ensam dag ut o dag in... de går inte att förklara hur de känns för dom som inte är de...
Alla mina gamla vänner dom har familj o barn nu, de är bara ja som inte har barn, ja vill ha de, men ja kan inte få de... de gör mig så ont, de skär i hjärtat på mig när folk frågar om ja inte har eller ska ha barn... Ja vill inge annat än att ha de, men hur lätt är de å säga när man får frågan... Ja kan inte få barn...

Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0