Hej igen!!!

Sorry men ja har inte skrivit på evigheter...
De har var en massa problem här me allt möjligt så har ja inte haft nån dator heller..

Själv mår ja inte alls bra, har gått upp i vikt ca 5 kilo, mår kanon dåligt för de.. mitt liv är svin jobbigt nu..
Ja vet inte hur ja ska göra för att gå ner... ja försöker o försöker, varje gång ja väger mig så har ja gått upp, visst ja åt lite mer under påsken än vad ja borde ha gjort men att gå upp flera kilo så där är inte normalt, när ja pratat me några vänner om de så säger dom lika, ja har tagit upp de me min läkare många gånger, att ja känner att de är nå fel i kroppen på mig för ja kan gå upp 4 kilo på en veckan utan att ha gjort nå speciellt, då menar ja att ja ätit som vanligt o inte mer eller så..
men sen kan ja ha så att ja kan gå ner några kilo på en vecka oxå, min kropp är så himla konstig, men att gå ner de går inte, nu den sista veckan har ja hållit igång varje dag i flera timmar, tränat vart ute o gått rört mig jätte mycket, så på kvällarna har ja vart kanon slut i kroppen..
Men ja tycker att min läkare inte alls är bra, de hon säger hela tiden när ja är där är:
-Träna mer o gå ner i vikt!!!
Men vad är de ja gör??? ja försöker ju verkligen, o en sak till, den vikten ja har, är de många som inte kan röra sig alls... som inte kan gå eller stå själva..

När man ser på tv på program från tex USA om fetma o överviktiga personer o dom som väger som jag eller lite mindre o är säng liggandes, då tänker ja Vilken tur ja har som är så PIGG som ja är.. ja kan röra mig, ja kan gå flera kilometer i ett sträck, de ja inte kan de är att springa ( de är något som ja verkligen vill kunna göra o hoppas ja kan få o kunna göra nån gång ) Ja kan inte stå på knä heller, de finns lite mer saker ja heller inte kan göra. Men att ha vägt nästan 200 kilo som ja gjort så tycker ja att jag är duktig ändå som kan göra de ja gör med att just röra på mig o de...(om ni förstår hur ja menar)

Ja försöker att kämpa me min vikt, men nu när de inte går ner utan gått upp känns de ännu jobbigare, men de är bara att ta nya tag, så ja kämpar vidare ändå..

Nä  nu ska ja sova strax, men vi hörs snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0