Ute hela dagen...

Vaknade först vid fyra i morse, men somnade om som tur var, sen blev ja väckt av telefon halv åtta, somnade om igen efter de men gick upp halv nio, skönt att sova lite längre... drömde konstigt i natt... att man kan ha sånna drömmar...

Men idag har de vart en fint dag, har varit ute mest hela dagen o grejat me lite allt möjligt, svetten har runnit på mig, de är jobbigt men har haft en liten handduk me o torkat, jobbigt är de när håret blir helt blött av svett o de torkar inte heller förns man tvättat de, så nu har ja duschat av mig all svett o känner mig ren igen :)

Ska kolla lite på tv nu i kväll o ta de lugnt, har ju gjort en hel del idag så ja har rört mig mycket :)
Fick besök idag av en gamal killkompis, de var kul, eftersom ja inte sett han på över ett år.

Ha en fin kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: rosy

Diggar din blogg :)

2009-06-25 @ 00:00:23
URL: http://rosym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0