FREDAG...

Så skönt att de är helg o kanon fint väder ute :)
Har vart ute ett tag kom nyligen in, ska göra mig i ordning sen åka iväg o handla, min granne ska me, de känns så mycket bättre att ha någon me sig när man åker iväg tycker ja, jag har haft panikångest i några år, men de har blivit bättre me den som tur är :)

Sen ska jag försöka gå en promenad senare, men ja har lite annat ja oxå måste göra ute och inne, bäst att passa på nu när de är fint väder :) Haft dörren öppen så man fått in frisk luft.... så skönt...

Igår var ja ut o hämtade in påskris med fullt me videkissar i.. de är så fint, sen blev de svarta o vita fjädrar i de :)

Vi hörs senar
Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

japp allt e bara fint här ska snart hämta stora flickan från skolan sen får det bli att åka till posten har fått nya väggdekorer hemskickat...

så får sätta upp de ikväll :)

vad ska du göra då?



kram

2009-04-03 @ 12:06:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0