Snart sova...

Ja börjar bli himla trött, ska strax gå o sova nu, har haft en bra o trevlig dag :)
Kompisen har vart här de var skoj... 
de har vart varmt o skönt i solen...
Men ärligt så gruvar ja mig lite för sommaren, om de kommer att bli en varm sommar, visst ja gillar värmen de är skönt, men när de blir varmt o hett så blir ja att svettas jätte mycket o de är så jobbigt, direkt ja rör mig rinner svetten då, ja kan precis ha duschat o blir genom svettig på en gång, ja måste alltid ha lång byxor på mig, kan inte ha kjol eller kortbyxor för mina ben är så tjocka o fula, T-tröja kan ja ha men inte linne för armarna är så tjocka o fula oxå.

Jaja ja kommer nog skriva mer om de nu när de blir varmare ute..
Vi hörs i morron igen..

God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0