Torsdag...

God morron :)
Känner mig pigg idag oxå, tror de beror på vädret lite när vi har sol o de börjar bli lite varmt ute om dagarna nu :) skönt de iallafall...

Ja han inte skriva nå mer i går, ja kom hem så sent o var jättetrött, men hade en rätt bra dag faktigt.

Idag är de en sån dag jag inte vill äta frukost, men jag håller på att tvinga i mig lite havregrynsgröt nu, sen när ja är klar så ska ja åka ner och träna på gymmet lite, har inte hunnit me de än den här veckan så de är dax men de ska bli skönt :)
De blir nog en promenad senare på dan idag oxå så ja hoppas vädret håller i sig.

Till lunch idag blir de fisk o grönsaker.. ska bli gott hoppas jag.

Nu ska jag packa träningsväskan och åka iväg, vi hörs senare..
Ha de så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack e kul att spåna lite i andras bloggar

hoppas du besöker mej igen



kram

2009-04-02 @ 16:53:04
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0