Kommit hem...

Ja var iväg o badade de var så himla skönt :)
Varmt i vattnet oxå 23 grader....
så skönt att va o bada där ja är vid egen brygga o sandstrand och ingen annan där som behöver titta eller glo på mig när jag badar.
Kan inte heller vara vid en badstrand för den delen, för jag kan inte sitta ner på marken eller ligga på marken för min vikt, kommer knappt upp då och får väldigt ont i kroppen för den delen.

Nu längtar jag verkligen efter att de blir svalare o regn, för ja står snart inte ut iden här värmen, allt blir jobbigare, inte bara svetten som forsar på mig, utan de är jobbigt att röra sig, blir så anfådd på en gång bara ja går några steg är de jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0