Längtar efter regn...

Ja jag längtar verkligen efter regnet nu o att de ska bli svalare ute...
Ja står snart inte ut, värmen tar kål på mig... orkar snart inte andas så jobbigt är de för mig.
Ja va o skulle handla idag ja blev dyng sur i svett, de var så hemskt att stå i kön vid kassan o svetten bara rann på mig i hela ansiktet, hade ett pappet me o torkade men de blev ju dyngsurt på en gång.
Nu sitter ja i soffan o väntar på att de ska bli lite svalare för kvällen men inte, om de kunde blåsa lite bara.

Ha en bra kväll ni som kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg, men du har inte skrivit så mycket det senaste, vore trevligt om du kunde göra det.

men keep up the good work! :)

2009-07-02 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0