Blåsigt...

Det är himla blåsigt väder ute, ja var ute o gick i 20 minuter men de blev för kallt mot ansiktet o kinderna, men ja har iallafall varit ute lite o rört på mig idag de är bra de fast från början tänkte ja gå längre, så ja hoppas vädret blir bättre i morron :)

Idag är ja himla söt sugen.. de är så hemskt men ja har inget hemma o tur är väl de... har ni nå bra tips om sötsug vad man kan göra åt de??
Skulle va snällt om ni gav tips :)

Blir ännu en kväll ja får sitta ensam är ju van me de nu, men vill ju gärna ha besök nån gång, speciellt på helgerna, man hör alla andra vad dom ska göra m.m
Om nån någon gång kunde fråga mig om ja vill va me på nå kul... men inte då...

En gång för några år sen hade ja en kompis som var taskig, hon hade pojkvänn men inte ja, så dom skulle ha middag hon frågade om ja kunde komma o att ja skulle ta me mig en killkompis så vi blev par där på middan... ja frågade min killkompis då men han kunde inte så ja berättade de för min kompis, då säger hon -Ja då behöver inte du komma heller om du inte har me dig en kille...

De finns Inte MÅNGA killar som vill ha en tjej som ja så som jag ser ut.

Ja kan säga att ja och hon den tjejkompisen är inte vänner nu.

Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0