Dagen har

gått fort, har hållit igån i stort sett hela dagen, haft tvättstuga tvättat bort all tvätt ja hade, de känns himla skönt :)
Sen har ja varit borta på besök, när ja kom hem så tog ja och fixade ordning i köket, gjorde lite påsk fint :) de är ju bara en vecka kvar nu nästan innan påsk...

Känner mig lite stel nu i kroppen men de blir så när man hållit på hela dagen, men ändå känns de skönt för då vet man att man gjort något :)

Jag har syndat idag... har ätit två bullar... visst man lär göra de ibland oxå, man kan inte förbjuda allt onyttigt., men när man försöker att äta nyttigt  och äter nå onyttigt är de som om man får ångest efter, de är jobbigt
Jag funderar på att göra en mag operation, men jag vet inte om jag törs, man vet ju inte så mycket om de, de skulle va bra att träffa eller prata med någon som gjort en, för att höra lite om hur de är att leva me de sen...

Är det någon av er läsare som gjort en mag-operation?

Jag börjar bli lite trött nu men ska inte sova än, funderar på att ta fram symaskinen och sy lite, de är alltid kul att sy :)

Jag skriver den här bloggen dels för de känns himla bra att skriva av sig :) sen oxå för att ja vill att andra ska få en inblick i hur de är att leva som extrem fet, att man inte lever som en normal människa när man är ute bland folk, för man har hela tiden blickar mot sig...

Ni får ha en fin kväll så hörs vi i morron :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0