En sak som hände

Här om dagen så var ja o handlade, hade några vänner med mig, ja stod vid kött disken i butiken då de kommer en mamma med en son på ca 5 år, han står upp i vagnen, när dom var ca 2 meter i från mig, ropar sonen högt o tydligt så alla vänder sig om o tittar på mig, han ropar HEJ TJOCKIS!!!
De var så fruktansvärt hemskt så ja fick tårar i ögonen, för mamman sa ingenting till ungen utan han fortsatte att prata högt, att -Ja men hon är ju tjock o fet m.m.... han sa så mycket... De ja mest var arg på de var MAMMAN hon kunde väl ha sagt åt ungen att så säger man inte och gått därifrån men hon stod kvar o lät han hålla på.

Hade de vart ja o min unge så hade ja gjort nå för så gör man inte.

Att få stå ut me sånna saker hela tiden de är svin jobbigt, de tär på en... de blir jobbigt att gå ut bland folk då ju.
ja vill ju bara ha ett normalt liv o kunna leva som alla andra, att va en i mängden, en som inte folk tittar o stirrar på direkt man går ut.

Nu ska jag ut o gå en sväng, skriver mer sen.
ha en bra dag alla :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0