Ensam....

Ja kvällen blev som väntat... ja blev ensam :(
har tittat lite på tv på Lets Dance samtidigt som ja haft datorn på.... har även pysslat lite, är en pyssel maja så ja gillar de iallafall som tar lite av min ensamma tid...
En kompis ringde oxå vi pratade lite :)

Nå som oxå är irriterande de är folk som inte kan säga Hej när man möts, då menar ja sånna som ja tex gått med i samma klass eller träffat hos nån o pratat me mycket, men sen träffar dom ute bland vanligt folk nån stans då går de inte att säga Hej, har vart me så många gånger när ja möt någon som ja te.x pratat me dagen föru jättemycket sen när vi ses ute o ja sagt Hej så har ja inte fått nå svar tillbaka, ja förstår inte varför man gör så?? Visst dom skäms väl för att heja på mig men vad då... ja är ju inte farlig, är ju bara en människa...
Så ja har slutat sagt hej om ja möter nån ute och inte den personen säger hej först...

Faktist så känns de väldigt skönt att ha börjat skriva här, då får ja ur mig saker o känslor som ja spart inom mig länge som ja velat berätta för folk hur de känns, men har inte kunnat säga något...

Nä nu ska jag strax gå och sova...
Vi hörs i morgon :) så hoppas ni läser då oxå :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0